TRENING

TRENING

STYRKETRENING FOR MENN 40+

Styrketrening med ulike poster er en effektiv og motiverende måte å trene på. Det er en variert trening som gir deg økt styrke og bedre kondisjon. Det er en meget fettforbrennende treningsform, fordi man oppnår høy puls gjennom treningen.

Nedenfor ser treningsplanen. Hvis det ikke er ledig plass på tider du ønsker å gå på, kan du sette deg på venteliste så tar jeg kontakt når det er ledig.

Slik fungerer styrketreningen:

Treningen tilpasses den formen du er i, og du trenger ikke ha trent før. Du får god opplæring og oppfølging underveis, noe som vil gi deg følelsen av å ha en personlig trener.  Hvis du har vondt i knær, skuldre, hofter eller andre steder, får du alternative øvelser. Kroppen trenger å trene selv om du har noen vondter i kroppen.

Gruppene består av max 7 personer – kun menn. Treningen varer i 60 minutt, og går over 10 uker. Du vil garantert få en god treningsopplevelse.

Slik foregår treningen:

  • Oppvarming
  • En runde består av 10 poster/øvelser.
  • Du trener 40 sekund og 20 sekund pause x 2 pr post
  • Etter en runde får du 2 minutter pause
  • Samme runde gjentas en gang til
  • Utstrekk

Pris: kr 2150,- pr kurs på 10 uker.

Timeplan

UkedagTidStatus
Mandag19:452 ledig