Lett og stabil sirkeltrening

Sirkeltrening for kvinner 40+

Sirkeltrening er en effektiv og motiverende måte å trene på. Det er en variert trening som gir deg økt styrke og bedre kondisjon. Det er en meget fettforbrennende treningsform, fordi man oppnår høy puls gjennom treningen.

Treningen tilpasses den formen du er i, og du trenger ikke ha trent før. Du får god opplæring og oppfølging underveis, noe som vil gi deg følelsen av å ha en personlig trener.  Hvis du har vondt i knær, skuldre, hofter eller andre steder, vil du få alternative øvelser. Kroppen trenger å trene selv om du har noen vondter i kroppen.

Gruppene består av max 5 personer, kun kvinner 40+. Treningen varer i 60 minutt, og går over 10 uker. Det er god stemning i gruppene og du vil få en god treningsopplevelse. Mye godt humør og latter innimellom.

Slik foregår treningen:

  • En runde består av 10 poster/øvelser.
  • Vi kjører 40 sekund trening, og 20 sekund pause x 2 pr post
  • Etter en runde får dere 2 minutt pause
  • Vi kjører runden en gang til.
  • 5-7 min utstrekk

I sommer skal jeg utvide og pusse opp treningslokalene, og i den forbindelse øker jeg gruppene med 2 stk – fra 5 til 7 i hver gruppe. 

Mandager                     Tirsdager                       Onsdag                      Torsdag

kl 06:45 – 3 ledig             kl 06:00 – fullt        kl 16:45 – 2 ledig            kl 06:15 – fullt

kl 10:00 – 3 ledig            kl 10:00 – 1 ledig    kl 18:00 – 3 ledig            kl 09:30 – 2 ledig

kl 16:00 – fullt                 kl 16:30 – 1 ledig

kl 17:15 – 3 ledig

kl 18:30 – 3 ledig