Lett og stabil sirkeltrening

Sirkeltrening for kvinner 40+

Sirkeltrening er en effektiv og motiverende måte å trene på. Det er en variert trening som gir deg økt styrke og bedre kondisjon. Det er en meget fettforbrennende treningsform, fordi man oppnår høy puls gjennom treningen.

Treningen tilpasses den formen du er i, og du trenger ikke ha trent før. Du får god opplæring og oppfølging underveis, noe som vil gi deg følelsen av å ha en personlig trener.  Hvis du har vondt i knær, skuldre, hofter eller andre steder, vil du få alternative øvelser. Kroppen trenger å trene selv om du har noen vondter i kroppen.

Gruppene består av max 5 personer, kun kvinner 40+. Treningen varer i 60 minutt, og går over 10 uker. Det er god stemning i gruppene og du vil få en god treningsopplevelse. Mye godt humør og latter innimellom.

Slik foregår treningen:

  • En runde består av 10 poster/øvelser.
  • Vi kjører 40 sekund trening, og 20 sekund pause x 2 pr post
  • Etter en runde får dere 2 minutt pause
  • Vi kjører runden en gang til.
  • 5-7 min utstrekk

Mandager                     Tirsdager                       Onsdag                      Torsdag

kl 06:45 – fullt             kl 06:00 – fullt         kl 16:45 – fullt            kl 06:15 – fullt

kl 10:00 – 2 ledig*       kl 10:00 – fullt          kl 18:00 – fullt            kl 09:30 – fullt

kl 16:00 – fullt             kl 16:30 – fullt

kl 17:15 – fullt

kl 18:30 – fullt

*starter mandag 6. mai